Oblíbený kolový nápoj Pepsi spouští závěrečnou fázi své letošní letní kampaně, jejímž hlavním poselstvím jsou společné hodnoty bez ohledu na věk. Značka si tím zároveň připomněla výročí pětadvaceti let působení v Česku a sto dvaceti pěti let od doby, co byl nápoj vyvinut.
V televizním spotu zároveň odkazuje i na výsledek letošního testování kolových nápojů mezi veřejností.
„Letošní kampaň pro nás byla výzvou a potěšením zároveň. Chtěli jsme oslovit lidi napříč generacemi, kampaň měla proto více prvků ale vždy společnou myšlenku ‚Pepsi pro všechny generace‘. O to vetší radost máme, že i letos si ve slepém testování lidé zvolili Pepsi jako kolový nápoj s lepší chutí,“ uvedl Michal Šlechta, manažer značky Pepsi.
Letošní kampaň tak měla své místo v již třetím ročníku populárního testování chutí dvou světových značek kolových nápojů v ČR. V letošním klání Souboje chuti bylo PepsiCo opět zastoupeno jak plechovkou Pepsi v klasické modré barvě (nápoji dalo přednost 63 procent z hlasujících), tak i Pepsi Max v barvě černé (nápoji dalo přednost 64 procent z hlasujících), která je bez kalorií. Prvkem, odkazujícím na letní kampaň, byla možnost hlasujících určit, k jaké generaci se vzhledem ke svému věku hlásí. Například lidé narození v 60. letech v 60 procentech preferovali Pepsi. Pro změnu ti hlasující, kteří se přihlásili k narození v 80. letech, zvolili Pepsi ve 32 procentech.
Značka si své klíčové motto kampaně „Pepsi pro všechny generace“ připomněla v létě mnoha dalšími aktivitami v online prostředí i outdooru. Kampani například vtiskli tvář i influenceři a influencerky jako jsou Andrea Kalousová či Sebastian. Pepsi využila také prvky street art v podobě zdi s graffiti v pražských Holešovicích. V obchodech se lidé mohli pro změnu setkat s limitovanou edicí retro lahví a plechovek s popovou princeznou Britney Spears a králem popu Michaelem Jacksonem. V neposlední řadě probíhaly soutěže o unikátní retro edice oblečení.