Reklama

Penny Market odstartoval sběratelkou akci My máme rádi Česko!

Sběratelská akce pro zákazníky byla dnes spuštěna ve všech prodejnách Penny Marketu po celé České republice. Zákazníci kromě tradičních samolepek mohou získat i speciální ve 3D provedení. Navíc si zákazníci mohou zakoupit plyšového lvíčka.

Penny tak pokračuje ve své strategii orientované na podporu českých výrobků a naplňuje svůj slogan Nakupujte hezky česky.
„My máme rádi Česko je naše nová sběratelská akce, která potrvá do 18. května. Jsme rádi, že se naši zákazníci profilují jako vášnivý sběratelé a věříme, že je bude bavit i akce My máme rádi Česko. Zachovali jsme model, který se nám osvědčil u předchozích aktivit, jako byla například akce Za zvířaty kolem světa; samolepky i sběratelská alba s doplňujícími informacemi o městech, řekách, ale i významných osobnostech naší země ještě doplňují 3D brýle,“ vysvětluje vedoucí oddělení marketingu Daniel Novotný a dodává „novinkou této akce je plyšový lvíček, kterého si zákazníci mohou zakoupit v každé prodejně Penny.“

penny_obr

My máme rádi Česko Penny Market propaguje jak na svých internetových stránkách www.penny.cz, tak též v rámci Facebooku. Nechybí ani plakáty a POS materiály v prodejnách a informace v letácích společnosti Penny Market.

Čtěte také

  1. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  2. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  3. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
  4. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  5. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!