Sběratelská akce pro zákazníky byla dnes spuštěna ve všech prodejnách Penny Marketu po celé České republice. Zákazníci kromě tradičních samolepek mohou získat i speciální ve 3D provedení. Navíc si zákazníci mohou zakoupit plyšového lvíčka.
Penny tak pokračuje ve své strategii orientované na podporu českých výrobků a naplňuje svůj slogan Nakupujte hezky česky.
„My máme rádi Česko je naše nová sběratelská akce, která potrvá do 18. května. Jsme rádi, že se naši zákazníci profilují jako vášnivý sběratelé a věříme, že je bude bavit i akce My máme rádi Česko. Zachovali jsme model, který se nám osvědčil u předchozích aktivit, jako byla například akce Za zvířaty kolem světa; samolepky i sběratelská alba s doplňujícími informacemi o městech, řekách, ale i významných osobnostech naší země ještě doplňují 3D brýle,“ vysvětluje vedoucí oddělení marketingu Daniel Novotný a dodává „novinkou této akce je plyšový lvíček, kterého si zákazníci mohou zakoupit v každé prodejně Penny.“
My máme rádi Česko Penny Market propaguje jak na svých internetových stránkách www.penny.cz, tak též v rámci Facebooku. Nechybí ani plakáty a POS materiály v prodejnách a informace v letácích společnosti Penny Market.