Komunikace

Pasáž Myslbek přichází s novým stylem komunikace

Nákupní galerie Myslbek přichází na podzim s naprosto novým konceptem komunikace. Ve spolupráci s agenturami Nydrle a Underline vznikla nová forma marketingové strategie, která se opírá o jedinečnost, unikátní atmosféru a originalitu pasáže Myslbek s výrazným akcentem na komunikaci obchodů a značek.

Pasáž Myslbek je místem nákupů, kde se lidé cítí dobře a kde vždy najdou to, pro co jejich srdce tepe a z tohoto klíčového momentu vychází nový claim Myslbeku „Naladíme se na váš tep“ s podtitulkem „Nakupujte tam, kde to cítí stejně jako vy.“. Tyto hlavní sdělení budou provázet celou podzimní kampaň, která odstartovala začátkem října 2015 a jejím primárním cílem je dát více vědět o NG Myslbek jako takové a především o obchodech a značkách, které se v galerii nachází.

myslbek_inovace

V rámci kampaně vzniklo šest vizuálů zobrazujících typické produkty, které se v nákupní pasáži dají zakoupit a které se zároveň rozkmitají v tepu srdce zákazníka. Vizuály byly vytvořeny speciální airbrushovou technikou a budou využité ke komunikaci OOH, v oblasti digital i samotné nákupní pasáži.

Čtěte také

  1. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  2. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  3. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  4. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  5. PPC specialista | senior | 2 dny home office
    České Budějovice | 50000 - 100000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!