Nákupní galerie Myslbek přichází na podzim s naprosto novým konceptem komunikace. Ve spolupráci s agenturami Nydrle a Underline vznikla nová forma marketingové strategie, která se opírá o jedinečnost, unikátní atmosféru a originalitu pasáže Myslbek s výrazným akcentem na komunikaci obchodů a značek.
Pasáž Myslbek je místem nákupů, kde se lidé cítí dobře a kde vždy najdou to, pro co jejich srdce tepe a z tohoto klíčového momentu vychází nový claim Myslbeku „Naladíme se na váš tep“ s podtitulkem „Nakupujte tam, kde to cítí stejně jako vy.“. Tyto hlavní sdělení budou provázet celou podzimní kampaň, která odstartovala začátkem října 2015 a jejím primárním cílem je dát více vědět o NG Myslbek jako takové a především o obchodech a značkách, které se v galerii nachází.
V rámci kampaně vzniklo šest vizuálů zobrazujících typické produkty, které se v nákupní pasáži dají zakoupit a které se zároveň rozkmitají v tepu srdce zákazníka. Vizuály byly vytvořeny speciální airbrushovou technikou a budou využité ke komunikaci OOH, v oblasti digital i samotné nákupní pasáži.