Branding

Outletové centrum Freeport představuje svůj nový vizuální styl

Outletové centrum Freeport v průběhu září kompletně změnilo svou vizuální komunikaci na všech komunikačních kanálech. Jejich novou podobu vytvořil grafický designér Petr Skala alias SKÁKALA (mj. jediný český držitel „designérského Oscara“ „Red Dot – Best of the Best“) a Věra Marešová, kterým se zcela podařilo naplnit požadavky centra.

„Zadáním bylo vytvořit moderní originální vizuální styl, který by svým pojetím evokoval svět módy a zároveň velmi dobře fungoval v rámci celého marketingového mixu Freeportu. Velký důraz jsme kladli na produktovou komunikaci a funkci v online prostředí. Tady nás největší změny teprve čekají, “ říká Pavel Hrůza, marketingový manažer Freeport Hatě.

Podle něj je hlavní slabinou obchodních center využívání neefektivních motivů v komunikaci a naopak ignorace toho hlavního, tedy atraktivních produktů i cen. „Všechna obchodní centra se snaží prodávat produkty za atraktivní ceny. Ve svých kampaních však většinou ukazují vše ostatní. Náš nový styl považuji za návrat k podstatě marketingové komunikace,“ dodává.

Freeport banner

To potvrzuje i SKÁKALA „Konstrukce nového vizuálního stylu Freeportu je velmi jednoduchá. Pracovali jsme s reálnými výrobky, cenami i značkami a použili nadčasový styl na vysoké estetické úrovni. Vše se také prolíná celou vizuální kulturou Freeportu – od produktové přes image komunikaci až po interní materiály.“ Díky originalitě a použitým prvkům připomínajícím kombinaci retra i moderny je identifikace Freeportu zcela jasná a bez zbytečných příkras podává jasné sdělení Freeportu, tedy kvalitní móda za méně peněz než v běžných obchodech.

Styl je založen na texturách, které umožňují měnit náladu vizuálu a zároveň rafinovaně dokreslit jeho obsah, moderní typografii a fotografií plasticky působících produktů nebo dalších motivů. Je možné jej aplikovat na produktovou komunikaci, budování image i úderné hard-sellové kampaně. Obměna vizuální podoby bude završena spuštěním nového webu na jaře 2014, kde se nový styl komunikace promítne zásadní měrou i do funkcionality.

Nový vizuální koncept má svou důležitou roli i na další komunikační úrovni – jako jediné outletové/obchodní centrum v České republice vzhledem ke své poloze přímo oslovuje velmi diverzifikovanou skupinu – českého i rakouského zákazníka, spádovou oblast i vzdálenější lokality včetně Prahy. „Komunikace s každou z těchto skupin má svá specifika. Nový vizuální styl nám umožňuje velmi dobře a neotřelým způsobem komunikovat kompletní spektrum informací,“ dodává Hrůza.

Freeport leták

Autory nového vizuálního stylu Freeportu jsou Petr Skala alias SKÁKALA (www.skakala.cz) a Věra Marešová (www.vgrafik.cz).

– red –

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. PPC specialista | senior | 2 dny home office
    České Budějovice | 50000 - 100000 Kč za měsíc
  3. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  4. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  5. Marketingový specialista s AJ
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!