Jednoduchost a styl – přesně na tom stojí nová webová prezentace Fashion Arena Outlet Center. Čistý design a bohatá produktová grafika upoutávají pozornost návštěvníků na konkrétní nabídky, aniž by je zahlcovaly přemírou informací. Projekt, za nímž stojí digitální agentura Wunderman Interactive, má za cíl zejména upozornit uživatele na výhodné nákupy značkového oblečení a doplňků a podtrhnout image jednotlivých značek stejně jako celé Fashion Areny. Zvláštní důraz je kladen na výjimečnost nabídek a fakt, že i s omezeným rozpočtem si zákazníci mohou dopřát to nejlepší. Stránky si můžete prohlédnout na adrese www.fashion-arena.cz/
Kampaň zahrnuje také pravidelně aktualizované profily na sociálních sítích Facebook, Twitter a Google Plus, které se snaží přiblížit uživatelům svět současné módy. Nově by se aktivity měly rozšířit i na sítě Foursquare a Pinterest.
– red –