Značka Oreo z portfolia společnosti Mondelēz International zahajuje v únoru novou aktivační kampaň. Kakaová sušenka s náplní je v České republice i na Slovensku oblíbená především u mladé generace, proto bude svou cílovou skupinu oslovovat především v digitálním prostoru.
V odlehčených videích na Facebooku a Instagramu ukáže různé typy lidí, kteří sušenku před konzumací různou kreativní formou namočí v mléce. Lokalizovaná kampaň respektuje styl loňské světové propagace s názvem Oreo Dunk Challenge, na které se podílel také například slavný americký basketbalista Shaquille O’Neal či zpěvačka Christina Aguilera.
„Kromě připravené kampaně budeme také spolupracovat s vybranými youtubery, Annou Sulc a Matúšem,“ říká manažerka značky Oreo Marie Buzková. „Ti nám přislíbili, že na svých profilech budou vtipnou formou vyzývat fanoušky, aby natočili své vlastní rituály spojené s konzumací těchto sušenek. Oreo plánujeme komunikovat v průběhu celého roku a využijeme určitě i všechny vhodné spotřebitelské příležitosti. Například na Valentýna chceme mluvit nejen k zamilovaným párům, ale pokusíme se zapojit a motivovat k hezkým vzkazům i pro kamarády. Komunikace značky Oreo by měla být v uvolněném rázu, a proto volíme v digitálu divočejší tón komunikace včetně sloganu ‚otočit, olíznout a omlékovat‘,“ vysvětluje Marie Buzková. Oreo bude mít zároveň nově vedenou facebookovou stránku v češtině i slovenštině.
Oreo pochází z Ameriky, kde se na trhu poprvé objevilo v roce 1912. Ročně se sušenky, kterou charakterizuje typicky embosovaný povrch, vyrobí 40 miliard kusů. Produkuje se v 18 zemích světa, mezi nimi i v České republice, a to v továrně v Opavě. Odkud se exportuje na další evropské trhy.
Lokální komunikaci brandu v letošní kampani zajistí agentury PR.Konektor a Konektor Social ve spolupráci s influencerskou agenturou The HIVE, která pro projekt vybrala vhodné ambasadory. Nákup médií zajišťuje agentura Carat.