Značka Orbit přichází na trh s novou příchutí žvýkaček Orbit Bubblemint a rozhodla se produkt podpořit zajímavým konceptem „Škola úsměvu“. Ta má za cíl naučit Čechy a Slováky znovu se usmívat.
V rámci kampaně osloví spotřebitele také napřímo pomocí ojedinělého samplingu za použití tzv. Orbit boxu – detektoru úsměvu. Roadshow po českých městech začíná 25. března a potrvá až do 4. května. Celý koncept je doplněn o in store aktivity, bannerovou kampaň, PR podporu, komunikaci na facebooku, microsite a PPC kampaň. Na realizaci se podílejí agentury Mediacom, AMI Communications a Digital Communications.
Orbit box, tedy detektor úsměvu, který na základě správného použití mimických svalů vydá zájemci vzorek žvýkaček až ve chvíli, kdy se dotyčný usmívá, navštíví obchodní centra celkem 14 měst České republiky a potrvá 36 dní od konce března do začátku května. Stejná aktivita probíhá i ve slovenských městech. Jedná se o výjimečný způsob samplingu, který je součástí širší kampaně Škola úsměvu v rámci launche nové příchutě Orbit Bubblemint.
K roadshow značka natočila krátké virální video, které je ke zhlédnutí na kanálu YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=kR2x6GhrNSE. Ke kampani byla také vytvořena speciální microsite www.skolausmevu.cz a www.skolausmevu.sk, kde budou přibývat další úsměvná videa, natočená se známými tvářemi z oblíbeného pořadu Na stojáka. Najdete zde také články od odborníků a další zajímavosti. Na stránkách je ke stažení tourplan roadshow, kterou realizuje PR agentura AMI Communications. Bannerovou kampaň zajišťuje agentura Mediacom. Podporu na facebooku, PPC kampaň a microsite má na starosti agentura Digital Communications.