CRM

Olympus vylepšuje péči o zákazníky

Společnost Olympus optimalizuje v Evropě kvalitu péče o zákazníky. Pomáhá jí s tím SprinxCRM 7 od společnosti Sprinx Systems. Implementace systému je unikátní jak svým rozsahem, tak funkcionalitami.

Nové CRM totiž bude zpracovávat i Big Data, která používá například k predikci délky trvání servisu produktu. „OLYMPUS, jako prémiová značka nabízí svým zákazníkům kromě kvalitních produktů s vysokou funkční a designovou hodnotou i nadstandardní zákaznický servis,“ komentuje nasazení SprinxCRM 7 Karel Fryš, Deputy Call Center Manager Olympus Europe.

„Od nového CRM systému si slibujeme ještě vyšší kvalitu poskytovaného servisu, který již v tuto chvíli výrazně převyšuje péči běžnou v segmentu spotřebního zboží. Omezením množství používaných aplikací, zrychlením a zpřístupněním vhodných dat a informací v přehledné formě chceme umožnit našim specialistům se plně věnovat zákazníkovi a rychle a srozumitelně mu poskytnout odpovědi a řešení nejlépe vyhovující jeho potřebám.“

SprinxCRM 7 je vedle toho integrován se SAP a nástroji servisních středisek, či globálního eShopu nebo nové verze komunitní sítě MyOLYMPUS. „Co vnímám jako velkou devizu, je nadšení a profesionalita lidí, kteří se podíleli na celém řešení. Nebyli týmem bezmyšlenkovitě programujících lidí, ale profesionálů, kteří přicházeli s řadou invencí a nápadů, což se pozitivně projevilo na výsledku,“ uzavírá Karel Fryš.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!