Odborná konference Loyalty Over Gold, která na zákaznickou věrnost nahlíží, jako na jeden z nejvýznamnějších pilířů podnikání se koná 6. 11. 2013 v pražském City Green Court. Efektivní půldenní program nabídne 14 osobností českého businessu a zahraničního experta Adama Dorrella.
„Naším cílem je ukázat, že budování loajality nemusí být skokem přes propast s nejistým výsledkem. Pokud si umíme klást správné otázky a nacházet na ně správné odpovědi, budování loajality zákazníků může být postupný proces, který budeme mít v každém okamžiku pod kontrolou jak z pohledů efektů, tak z pohledu nákladů a řízení interních změn,“ vzkazuje Daniel Svoboda, odborný garant konference.
V tomto duchu je vyskládán půldenní program, který velice konsistentně nahlíží na problematiku zákaznické věrnosti ze všech úhlů pohledu – od ekonomického modelu, přes metodiku a implementaci až po praktické příklady a zkušenosti z praxe.
Program vyvrcholí příspěvkem hlavního řečníka Adama Dorrella, šéfa společnosti Directness BV v Nizozemí, která se zaměřuje na práci se zpětnou vazbou od zákazníků. Důraz klade na to, jak nejlépe dosahovat zákaznické spokojenosti, a jak analyzovat a pracovat s klíčovými otázkami a hlavně jak zlepšovat hospodářské výsledky pomocí loajalálních klientů. Spokojení klienti z řady významných firem jako Philips, Tommy Hilfiger, Vodafone, Canon, Electrolux či Melitta naznačují, že je Directness ve svém poslání – přibližovaní značek blíže k zákazníků – jedničkou na trhu.
Konference je určena pro marketingové ředitele a specialisty komunikace, jednatele a majitele firem, dodavatele, zástupce odborných médií a všechny zájemce o téma loyalty.
Více informací na www.loyalty-over-gold.cz