Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Vítězem za měsíc duben se stala realizace Uvedení nové značky vlasové kosmetiky v prodejnách Globus.
V tomto měsíci bylo přihlášeno 9 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
V tomto soutěžním kole získala u porotců vítězství s větším náskokem kampaň Uvedení nové značky vlasové kosmetiky v prodejnách Globus, která v řetězci Globus za POS materiály použila podlahový stojan s imitací dřeva. Zadavatelem realizace byla společnost Procter & Gamble – Rakona, s.r.o., kreativní agenturou a realizátorem byla společnost DAGO. s.r.o.
Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 6,93 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 6,5 bodů, v kritériu celkové produkční provedení získala realizace ohodnocení 7,5. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci 6,8 bodu.
Dubnové realizace hodnotila opět porota v počtu šesti osob:
JUDr. Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Milan Drozen – ředitel skupiny reklamních agentur CZECH PROMOTION, člen AKA, Ing. Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories, Václav Koukolíček, Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.