Obchodní dům Kotva cílí na čínské turisty a jako první moderní pražská budova získala své oficiální jméno v čínštině. S jeho výběrem pomohl Konfucius Institutu při Univerzitě Palackého v Olomouci a spolu se sloganem bude používáno ve všech kampaních orientovaných na čínského zákazníka.
Jméno 高特瓦 záměrně připomíná českou výslovnost Kotvy. Vyslovuje se „kou-k-ua“ a znamená „výjimečná a s vysokou kvalitou“. Slogan by se pak dal přeložit jako „Nakupujte a budete příjemně překvapeni“.
„Zvolili jsme stejnou cestu jako například v Londýně, kde významné stavby a památky získaly své oficiální čínské názvy,“ uvádí Jaroslav Petrů, generální ředitel obchodního domu. „Předpokládáme, že i tento krok významně přispěje ke zviditelnění Kotvy jakožto zajímavé architektonické památky a tradičně českého obchodního domu mezi čínskými turisty.“