Prémiové pražské obchodní centrum Nový Smíchov přichází od března s novou komunikační strategií. Hlavním mottem nové komunikace se stává Let’s Play. Společně s ním se také mění vizuální styl, kterým se centrum prezentuje.
Ten dosud pracoval především s hvězdami evokujícími „pětihvězdičkové nákupy“. Koncepci „hvězd“ nahrazuje nyní hravý corporate design zpracovaný agenturou francouzské společnosti Klepierre, která je majitelem obchodního centra. Hlavní poslání komunikace zaměřené na pětihvězdičkový pocit z nákupů se nemění – Nový Smíchov i nadále bude nabízet atraktivní značky a nadstandardní služby nad rámec běžného nakupování. Například elektronické dárkové karty, profesionální stylistky, shopping asistenty, dětský koutek s různorodým programem a dárky pro děti nebo nebývale pestrou nabídku restaurací, kaváren a zábavy.
„Naším přáním je, aby zákazníci odcházeli s co nejlepším zážitkem z návštěvy. Obchodní centrum již není pouhé místo k nakupování, ale velký zábavní prostor pro trávení času. Jakési ‚jeviště‘ plné obchodů, ale také setkávání a radosti,“ vysvětluje Jana Mouchová, marketingová manažerka společnosti Klepierre.