Obchodní centrum Letňany, v návaznosti na modernizaci a rekonstrukci svých prostor, představuje také svou novou Brand Identity. Zobrazení nové grafiky včetně loga probíhalo postupně ve třech fázích komunikace. Autorem nové tváře OC Letňany je grafické a designové Studio 071.
Cílem nové grafické image je zvýšení atraktivity OC Letňany pro zákazníky i nájemce. Dominantním prvkem nového loga je především písmeno “L”, které je stylizováno do téměř abstraktní podoby. Vertikála litery je přerušena diagonálně a vytváří tak až elegantně dynamický efekt, vyjadřující volnost a vzdušnost. „Chtěli jsme, aby nové logo vyjadřovalo nejen moderní redesignované obchodní centrum, ale také volnost a vzdušnost, která je typická pro místo, kde se OC Letňany nachází,“ uvádí Michaela Šoková, Marketing Manager Obchodního centra Letňany.
„Na základě strategie Obchodního centra Letňany se nám podařilo uchopit jejich hodnoty a vytvořit tak jedinečný design a novou tvář jako celek. Byli jsme u zrodu nejen nového loga, ale postupně i celé firemní komunikace jako takové. Díky našim zkušenostem a kreativnímu přístupu se nám podařilo pro OC Letňany vytvořit čistý, funkční a nadčasový design, při jehož vzniku byla věnována pozornost i sebemenšímu detailu,“ dodává Viktor Holý, jednatel společnosti Studio 071 s.r.o.
Účelem nového brandingu je zvýšení povědomí a znalosti obchodního centra po rekonstrukci. Nová vizuální identita je využitá v outdoor propagaci a označeních, ale také v on-line a PR komunikaci související s dokončením rekonstrukce Obchodního centra Letňany.
V rámci propagace nového OC Letňany proběhlo minulý měsíc slavnostní otevření, kde zákazníci měli možnost využít slevovou knížku plnou atraktivních slev do jednotlivých obchodů. Při nakupování slavnostní atmosféru doplnil DJ nebo koncert skupiny Slza, vystoupení Museru či zábavní zóna Hatmichals a řada dalších atrakcí.