Operátor O2 odstartoval začátkem listopadu svoji vánoční nabídku. Zákazníky mobilních i fixních služeb odměňuje tím nejlepším z Chytré sítě – k letošním Vánocům naděluje O2 30 GB mobilních dat, neomezené volání, nejrychlejší dostupný internet a televizní kanály navíc.
Vánoční nabídku podpoří také rozsáhlá komunikační kampaň. Ta se objeví v tisku, onlinu, outdooru, na prodejnách a samozřejmě také v televizi, která reklamní spoty odvysílala poprvé ve 9. listopadu.
„Může to vypadat, že jsme se úplně zbláznili, když jsme nechali babičku mrznout na hlavním nádraží. Tímto kreativním konceptem však chceme ukázat na atraktivitu naší letošní vánoční nabídky, protože 30 GB dat může byt opravdu důvod, proč na chvíli zapomenete na okolní svět,“ popisuje Jiří Caudr, ředitel marketingové komunikace v O2.
Hlavní třicetivteřinový spot také doplní jeden patnáctivteřinový a dva desetivteřinové zaměřené na nabídku telefonů Samsung a Huawei.
Kreativní koncept má již tradičně na svědomí interní kreativní agentura Oliver. Scénáře spotů se ujal Ondřej Klíma, režie Matěj Chlupáček, kamery Alexandr Šurkala, o produkci se postarala Barletta. Na online části kampaně spolupracoval interní tým s agenturou Brandz Friendz.
Ve vánoční kampani se také poprvé objevuje nová vizuální identita Chytré sítě, kterou bude O2 rozvíjet i v budoucnu.