Operátor O2 na oslavu milníku v počtu fanoušků na Facebooku vytvořil společně s agenturou TRIAD Advertising chatovacího bota, který uživatelům Facebooku umožní získat jednu z tisíců cen. Stačí, když se s ním zapojí do „rapového featuringu“.
Operátor O2 jako první český zástupce ve svém segmentu využívá bota v Messengeru, tedy funkcionalitu, kterou Facebook představil teprve letos na jaře. „Chtěli jsme originálně odměnit fanoušky na Facebooku, kterých máme jako první operátor 200 000. Náš Bot je stylizovaný do rapera, který vyzve uživatele Messenger do featu. Pokud se řádky, které botovi uživatel odpoví budou rýmovat, bot pošle fanouškovi společně složený text a taky jednu z tisíce ceny,“ říká David Daneš, online marketing specialist z O2.
Pro chatující z Prahy má O2 připraveno 300 korun na první jízdu s aplikací Taxify, 200 MB dat navíc od Datomat.cz, měsíční přístup do O2 TV, poukázky do O2 videotéky či kredit do O2 Active. Messenger bot z dílny O2 a TRIAD Advertising umí kromě textu reagovat i na gify, liky a stickery na Facebooku. Má několik různorodých přednastavených automatických odpovědí. „Snažíme se, aby to nebyl úplně strohý bot. Facebook umožňuje dokonce, aby se neaktivnímu chatujícímu uživateli připomněl třeba i po několika hodinách,“ dodává Daneš.
Akce bude trvat týden a O2 ji podpoří kampaní na Facebooku a e-mailingem. „Mít Bota jenom jako customer service je nuda. Chceme všem fanouškům O2 nabídnout parťáka, který nebude sám čekat na to, až mu sami něco napíšete, ale vyloženě vás sám bude psát a přemlouvat, ať si s ním jdete složit ten nejlepší song, který spatřil světlo internetu, nebo si jen pokecat. Zkuste se ho třeba zeptat, kdo jsou jeho rodiče nebo mu vyznat lásku,“ řekl Michal Pivarči, Senior copywriter & creative leader ve společnosti TRIAD Advertising. Cílem je zasáhnout větší část českého internetu než jen fanoušky operátora na sociálních sítích.