Letos na podzim vstoupila na český trh tradiční norská značka rybího oleje Möller’s. Své produktové PR svěřila pražskému Havasu. Hlavním cílem komunikace je představit produkty Möller’s na českém trhu a navázat na úspěchy v Norsku, kde je dlouhodobě nejoblíbenějším brandem v oblasti potravinových doplňků omega-3 u tamních spotřebitelů.
„Rybí olej Möller’s je součástí každodenního ranního rituálu většiny Norů, kteří si na podporu imunity dávají lžičku rybího oleje z tresčích jater. Rádi bychom o účincích, ale i o chuti rybího oleje přesvědčili také české spotřebitele. Výrobky Möller’s v posledních letech pravidelně vítězí v soutěži Superior Taste Award (ocenění Výjimečné chuti), kterou zastřešuje Mezinárodní institut chuti a kvality v Bruselu, v jehož porotě zasedají i kuchaři s oceněním michelinské hvězdy. Budeme tak Čechům nabízet rybí olej příjemné chuti a bez silného rybího aroma, se kterými si Češi spojují rybí tuk z dřívějších dob,“ říká Ivana Maršáková, Product Group Manager značky Möller’s.