Kosmetická značka Astrid spustila v únoru svou historicky první televizní kampaň na pleťovou kosmetiku. O Češkách se říká, že patří mezi nejkrásnější ženy na světě.
Astrid proto spolu se svou ambasadorkou Terezou Maxovou české ženy povzbuzuje, že mají být na co hrdé.
Astrid se ve spotech ptá cizinců žijících v Čechách, jaké jsou české ženy, a dozvídá se, že překrásné, fascinující a moc milé. Vzápětí se přesouváme do studia, kde se Tereza Maxová připravuje na focení a navazuje na povzbudivé výroky o české kráse. Utvrzuje Češky, že mají být na co hrdé, protože jsou prostě okouzlující.
Kampaň vznikala v agentuře OgilvyOne pod kreativním vedením Marka Linharta. „Rádi se chlubíme tím, že máme ty nejlepší holky na světě, Češkám samotným ale zdravé sebevědomí občas trochu chybí. A přitom tady žije spousta cizinců, kteří zůstali právě kvůli své lásce. Skuteční expati nám proto přišli jako vhodní mluvčí, kteří v Češkách rozdmýchají trochu zdravé hrdosti, trochu nadšení z toho, jak nádherné bytosti to jsou. A Astrid, stálice na českém kosmetickém trhu, jejich krásu jen umocňuje,“ vysvětluje Linhart strategickou myšlenku, která za spoty a celou kampaní stojí.
„Televizní spoty jsme vyrobili ve dvou variantách, v první promujeme krémy proti vráskám z řady HYALURON PLUS, v druhé pak micelární vody,“ popisuje Andrea Söhnelová, brand manažerka společnosti Sarantis Česká republika, která má značku Astrid v portfoliu.
Televizní kampaň vysílají od 20. února až do 16. dubna stanice skupin PRIMA a Barrandov. Doplňuje ji tisková inzerce v lifestylových titulech zaměřených na ženy. V místě prodeje pak zákazníky na probíhající kampaň upozorní speciální komunikace na výrobcích s tváří značky Terezou Maxovou.