Agentura Nydrle a lifestylový magazín Soffa spouštějí unikátní globální platformu propojující kreativní jedince z různých oborů se zadavateli reklamy. Díky webové platformě Mindtravellers budou moci značky ve svých kampaních využít služby talentovaných umělců z celého světa a obohatit tak svoji komunikaci.
„S nárustem digitální komunikace jsme se všichni stali součástí jednoho komunikačního světa, všichni jsme “travellers” na síti. Platforma Mindtravellers nám nabízí široké možnosti výběru jak ze zajímavých výtvarných technik nebo neotřelých nápadů, tak i ze zkušeností kreativních tvůrců z celého světa. Každý z nich má svůj jedinečný rukopis, který obohatí komunikaci kterékoli značky a pomůže vyprávět její originální příběh,” shrnuje přínos nového projektu kreativní ředitel agentury Nydrle Roman Čihalík.
Mindtravellers je společným projektem agentury Nydrle ze skupiny Kindred Group a lifestylového magazínu Soffa, s nímž část „mindtravellerů“ už průběžně spolupracuje na tvorbě obsahu. Někteří z nich se zde už také uplatnili při zpracování komerčních prezentací pro inzerenty, například značky Volvo či IKEA.
„Projekt Mindtravellers vznikl původně okolo kreativců, kteří se přirozeně sdružují kolem magazínu Soffa. Zakládáme si na originálním obsahu a pravidelně spolupracujeme s externisty, což ze dělá ze Soffa skvělou platformu pro umělce, designéry, ilustrátory, fotografy, spisovatele a jiné tvůrčí profese. Náš e-mail je neustále zahlcený různými „submissions“ od kreativců z celého světa, které ale z kapacitních důvodů nemůžeme plně využít, což mi přišlo jako škoda. Spojila jsem se proto s Romanem Čihalíkem z Nydrle a dali jsme dohromady tento projekt,“ doplňuje Adéla Kudrnová, šéfredaktorka Soffa.
Projekt Mindtravellers byl oficiálně představen 15. června 2016 v pražské „Kavárně, co hledá jméno“ společně s doprovodnou výstavou děl, která umělci zapojení do projektu za tímto účelem speciálně vytvořili. Prostor kavárny se bude v budoucnu využívat i jako zázemí pro Mindravellery po dobu jejich případné návštěvy Prahy.