Contentová agentura Newcast připravila pro značku sýrů Président nový web, který se drží motta „Président – sýr pro každý moment“.
Nový web www.president.cz byl spuštěn v září, jeho základem jsou kvalitní vizuály a komunikace klíčových vlastností sýru oblíbeného po celé Evropě. Návštěvníci webu mají příležitost podrobně se seznámit s různými druhy francouzských sýrů a nechat se inspirovat řadou receptů, jejichž základem je lahodný francouzský sýr Président. Ten má v portfoliu potravinářská společnost Lactalis. Webová stránka i použité vizuály jsou v HD kvalitě a přizpůsobené pro mobilní telefony.
„Président – sýr pro každý moment. To byl příběh, který jsme chtěli vložit do nového webu. Každý uživatel si tedy už při příchodu na web může vybrat právě tu svoji příležitost a pak je po celém webu provázen obrázky, které jsme vytvářeli pro daný moment. Především u obrázků jsme dbali na prémiovou kvalitu, aby stejně jako celý design webu a detaily co nejlépe vyjadřovaly charakter značky,“ říká Dana Machálková, development leader agentury Newcast, a dodává: „Responzivní web spolu s propojením na sociální sítě spojuje zákazníka se značkou při každé příležitosti. Tedy přesně podle přání klienta.“
„Od nového webu si slibujeme navázání hlubšího vztahu a interakce se spotřebitelem prostřednictvím inspirace k vychutnávání každodenních momentů, na kterých jsou naše nové webové stránky postaveny. Samozřejmostí je silná základna receptů, která je odpovědí na stále rostoucí zájem o chutné a kvalitní stravování,“ říká Zuzana Vodičková, product manager značky Président.