Slavia pojišťovna za svůj nový web získala třetí místo v anketě Firemní médium roku, pořádané Komorou Public Relations. Nový web www.slavia-pojistovna.cz, který nabízí také unikátní službu interaktivního poradce, byl spuštěn na přelomu roku.
„Vážíme si toho, že se naše nové webové stránky setkaly s příznivými ohlasy nejen u klientů, ale také u odborné veřejnosti. Úsilí, čas i finance, které jsme do přípravy investovali, se nám vrací,“ uvedla Veronika Šturcová za marketingové oddělení Slavia pojišťovny.
Anketa Firemní médium roku je hodnocením institucionálních komunikací a to jak interní komunikace organizace, tak prezentace a komunikace společnosti navenek. Firmy a organizace ze soukromého i veřejného sektoru soutěží se svými médii o získání kvalitativního ocenění.
Slavia pojišťovna získala třetí místo v kategorii „Internet“ za nový web, který jako první na českém pojišťovacím trhu představil službu interaktivního poradce. Nová technologie umožňuje obousměrnou video i audio komunikaci, která v on-line prostředí dosahuje efektu srovnatelného s osobním setkáním klienta a odborníka pojišťovny. Interaktivní poradce s protistranou sdílí nejen obraz a zvuk, ale i jednotlivé grafické prvky, interaktivní formuláře nebo statistické údaje o parametrech pojištění. Technologie umožňuje, aby si pracovník pojišťovny přes obrazovku přečetl potřebné údaje z technického průkazu vozidla, dokončil klientem rozepsaný formulář nebo uzavřel smlouvu. Kontakt s interaktivním poradcem je osobnější a uživatelsky příjemnější než běžný telefonát do call centra.
Firemní média byla v anketě hodnocena porotci z řad specialistů v oblasti komunikace, kteří posuzují důvěryhodnost, strukturu a jazykovou úroveň obsahu, kompozici, úroveň výtvarného sdělení, kontext se soudobým výtvarným trendem, typografii, práci s fotografiemi a ilustracemi.