ČSOB spustila nový web, který se kromě standardní produktové nabídky zaměřuje na komplexní řešení potřeb klientů. ČSOB je první českou bankou, která se na svou nabídku rozhodla podívat očima klientů.
Díky spolupráci napříč celou skupinou poskytne zákazníkům nové informace a navrhne řešení jejich vybraných životních situací na jednom místě.
ČSOB se na novém webu klientů ptá, co skutečně potřebují. „Jdeme novým směrem v oslovování klientů i neklientů. Nově se jich totiž chceme ptát na jejich skutečné potřeby a ne jen izolovaně prodávat produkty. Lidé chtějí bydlet, pořídit si auto, cestovat, připravit se na stáří, ne nakupovat akcie, sjednávat hypotéku nebo pojištění. Zároveň ale víme, že i nadále bude část návštěvníků na webu vyhledávat produkty. Proto jsme i v této části připravili řadu vylepšení,“ vysvětluje Tomáš Jaroš, výkonný ředitel pro Design a Marketing ČSOB.
ČSOB se rozhodla jít směrem výrazného zjednodušení a zpřehlednění internetových stránek. Vše doplnila moderní a čistá grafika a interaktivnější forma. V průběhu pohybu na stránkách se návštěvníkovi budou zobrazovat jen relevantní informace související s jeho životní situací a aktuálními potřebami podle toho, jakým směrem se na stránkách vydá. Příchozí bude mít k dispozici orientační kalkulačky a intuitivní navigátor, který ho dovede po jednotlivých krocích k nejvhodnějšímu produktu či službě. Nový web nabídne i verzi pro chytré telefony a tablety. ČSOB má v plánu stránky nadále vylepšovat a rozvíjet na základě podnětů svých zaměstnanců i klientů.
Záměrem nového webu ČSOB je pomáhat klientům i mimo finanční oblast od A do Z. „Například v sekci „Chci poradit s bydlením“ jim pomůžeme vybrat tu správnou lokalitu s ohledem na kriminalitu, občanskou vybavenost, riziko povodní i cenu, nebo vytvořit kalkulaci celkových nákladů. Poskytneme vzorové smlouvy či tipy, na co si dát pozor, a samozřejmě nabídneme výhodné a bezproblémové financování,“ doplňuje Radek Hájek, výkonný ředitel pro Digitální bankovnictví ČSOB.
Na přípravě nového webu se podílely agentury Motion Media, Symbio Digital a Dobrý web. Koncept řešení potřeb zákazníků vznikl dále ve spolupráci s firmami Accenture a Trask solutions.