Připravit skutečné profesionály marketingu a zaručit, že opravdu znají a dovedou to, co současný trh požaduje. To je záměrem unikátní kombinace programů MBA a CIMA, s níž přichází Vysoká škola manažerské informatiky, ekonomiky a práva ve spolupráci s Českým institutem pro marketing.
Vysoká škola manažerské informatiky, ekonomiky a práva od nového roku otevírá čtyři studijní obory MBA. Jedním z nich je program Expert marketingu a komunikace 2.0. Ten se zaměřuje nejen na marketing současnosti a jeho nezbytné součásti, jako je marketingová komunikace v sociálních sítích, ale třeba i nízkorozpočtové formy externí a interní komunikace či budování hodnotné značky na internetu. Velkou konkurenční výhodou je – kromě originálního vzdělávacího konceptu a naprostého zaměření na praxi – také fakt, že po jeho vystudování mají absolventi možnost přihlásit se k certifikaci jiného vzdělávacího programu CIMA C. Při úspěšném složení zkoušky u Českého institutu pro marketing tak mají možnost získat kromě MBA také mezinárodně uznávaný titul „diplomovaný marketér“.
„Po vystudování MBA programu Expert marketingu a komunikace 2.0 se absolventi budou moci přihlásit ke zkouškám CIMA C, aniž by museli tento vzdělávací program absolvovat. Díky tomuto partnerskému projektu VŠMIEP a CIMA lze tedy získat dva tituly v rámci jednoho vzdělávacího projektu,“ říká Radek Řechka, ředitel VŠMIEP.
Aby tato jedinečná kooperace mohla fungovat, samozřejmě platí, že kvalifikační požadavky pro CIMA C a kompetence programu MBA jsou v plném souladu. Týmy na obou stranách vše dokonale sladily. Jak titul MBA, tak certifikát CIMA garantují reálné a prakticky použitelné manažerské kompetence.
„Náš společný projekt s VŠMIEP je skvělý právě proto, že svým uživatelům přináší cenově i časově unikátní možnost získat špičkové kompetence garantované dvěma renomovanými vzdělávacími subjekty. Takový program neexistuje nikde jinde v Evropě“ říká Otakar Pivoda., ředitel Českého institutu pro marketing a Certifikační sekce CIMA.
Školné programu MBA na VŠMIEP stojí 130 tisíc. Pokud se absolvent rozhodne přihlásit se k certifikační zkoušce u Českého institutu pro marketing, zaplatí 10 tisíc korun. Tedy za dva uznávané certifikáty zájemce zaplatí 140 tisíc korun. Přitom obvykle za stejnou cenu lze běžně získat jen jediný certifikát.