Expobank CZ od března představuje nový vizuální styl privátního bankovnictví. Třemi základními headliny jsou Progresivní bankovnictví, Individuální přístup a Umění investovat. Autorem je interní marketingový tým banky a externí marketingoví konzultanti.
Základním východiskem pro tvorbu nového vizuálního stylu byla podstata privátního bankovnictví tak, jak ji vnímá Expobank CZ. Stojí na třech základních pilířích: zkušení a inovativní privátní bankéři, vysoce individuální přístup ke každému klientovi, otevřená prodejní architektura nabízející i neobvyklá investiční řešení.
„Nejdůležitější je pro nás ochrana a růst majetku klienta a skutečnost, že v Expobank umí privátní bankéř řešit jak osobní, tak podnikatelské finance klientů. A toto spojení je pro klienta velmi komfortní,“ charakterizuje fungování privátního bankovnictví Miroslav Filinger, ředitel privátního bankovnictví, a dodává, „vždy se snažíme vytvořit investiční portfolio na míru každému klientovi, na rozdíl od většiny konkurence se neomezujeme pouze na produkty vlastní bankovní skupiny ani na předem definované strategie.“
Nový vizuál bude na veškerých tiskovinách a propagačních materiálech jako jsou plakáty, bannery či roll-upy. Bude využíván i na pozvánky na akce pro klienty privátního bankovnictví. Navíc bude povědomí o novém vizuálním stylu podpořeno tiskovou inzercí ve vybraných lifestylových médiích.