Granko Vesmír je nový vzdělávací projekt pro všechny, kteří se chtějí zábavnou formou dozvědět zajímavosti o vesmíru. 12 lekcí bude přístupných online a bezplatně na www.grankovesmir.eu. Projekt byl spuštěn 2. září, končí 18. listopadu 2013 a pro společnost Nestlé ho vytvořila digitální agentura Confidence Digital.
„Projekt je primárně určený pro studenty základních a středních škol, věříme ale, že bude užitečný také pro učitele, kteří jím mohou zpestřit výuku o vesmíru,“ říká Lucie Saláková, brand manažerka značky Granko.
„Granko Vesmír představuje i poměrně složitou problematiku vesmíru odlehčenou formou, s názornými animacemi, a především se snaží studenty (a nejen je) oslovit tam, kde dnes tráví spoustu hodin denně – totiž na Facebooku a YouTube,“ vysvětluje Tomáš Studeník, kreativní ředitel Confidence Digital.
Průvodcem pořadu je gymnaziální učitel fyziky Martin Kotmel. „Po zhlédnutí každé lekce si mohou zájemci vyplnit také kvíz, ve kterém si ověří nabyté znalosti. Budou-li studenti testy vyplňovat správně, získají na konci projektu titul GrDr. (Granko Doktor) a také certifikát o úspěšném absolvování kurzu,“ dodává Kotmel.
– red –