Agentura McCann Prague připravila pro společnost Baťa novou globální kampaň, která se do konce března spustí v 51 zemích po celém světě. K vidění bude v obchodech Baťa, on-line a ve 12 zemích také v televizi.
Kampaň ke spotřebitelům komunikuje technologii Baťa Insolia, která v botách s podpatky lépe rozkládá váhu a umožňuje tak jejich pohodlnější nošení. Podle studií je tak mohou ženy nosit až třikrát déle a předejít nejenom bolestem, ale také otlakům, deformacím chodidel a nadměrnému namáhání kolen.
„Baťa dlouhodobě usiluje o to, aby ženy silněji prosazovaly svoje potřeby a nenechaly se omezovat tlakem svého okolí a genderovými stereotypy. Na této myšlence stojí celý kreativní koncept „& jsem s tím v pohodě“, který globálně používáme pro zastřešení našich kampaní, a kolekce Insolia je pro nás jednou z nejdůležitějších,“ říká Jana Barbati Chadová, marketingová ředitelka Bata the Brand Worldwide.
Nová kampaň vypráví ve spotu příběh ženy, která je tak nadšena pohodlím lodiček Baťa Insolia, že se při jejich zkoušení zcela zapomene a neuvědomí si, že už není v obchodě. Za její přípravou stojí téměř výhradně ženský tým. Na straně klienta Jana Barbati Chadová, agenturní client service tým vedla Hana Prokopová s Laurou Havlovou, art direkci zajistila Lenka Sobotková a Lucie Gazdošová, spot natočila režisérka Paulína Mačáková. Téměř jediný muž v realizačním týmu je dvorní fotograf značky Baťa Pavel Hejný.