Od začátku dubna až do konce května bude armáda sedmi set hostesek asistovat v lékárnách Dr. Max všem klientům, kteří budou mít zájem o výměnu svých dosavadních karet a změnu registrace pro nový věrnostní program.
Účast v něm držitelům nových karet umožní přijímat mnohem individualizovanější nabídku než doposud.
„Vzhledem k tomu, že zaznamenáváme asi milion unikátních klientů s kartou měsíčně, očekáváme velký zájem o změnu registrace“, říká komerční ředitel lékáren Dr. Max Luboš Korbelář.
Vlastníci karet budou moci při splnění věkových a jiných podmínek využívat výhod při odběru léků s až padesátiprocentní slevou z doplatku, která se stala hlavním marketingovým nástrojem lékáren Dr. Max poté, co skončil výběr třicetikorunových regulačních poplatků od pacientů a také systém bonusů, které je měly kompenzovat. „Nejde ale zdaleka jen o padesátiprocentní slevu“, poznamenává Luboš Korbelář, „zcela nový bude i adresný systém výhod šitých na míru nejrůznějším skupinám klientů – dnes se pro tento přístup vžila zkratka CRM z anglického Customer Relationship Management. V jeho rámci bych například zmínil kupónový systém umožňující levnější nákup položek, pro které přichází konkrétní člověk do lékárny nejčastěji.“
Klienti budou moci uplatnit například i kupóny za věrnost a už v rámci přeregistrace karty na ně bude čekat první uvítací kupónová sada. Zásadní změna klientského programu spočívá jednak v tom, že už se v jeho rámci nebudou sbírat žádné body, a jednak v tom, že bude přecházet napříč různými platformami. Společnost Česká lékárna holding provozující lékárny Dr. Max připravila nový program včetně kampaně ve spolupráci s agenturou Wuderman.
Kupóny například účastníci klientského programu v budoucnu obdrží poštou, ať už klasickou nebo elektronickou. Budou mít také k dispozici vlastní účet v rámci stránek www.drmax.cz, umožňující sledovat výši úspory, kterou jim klientské benefity přinesly. Internetové stránky lékáren dr. Max prošly výrazným faceliftem už v únoru. Systém klientských platforem na podzim doplní ještě mobilní aplikace, která umožní jednak sledovat stav klientského konta, ale i zjednodušenou verzi tzv. pacient compliance programu. V podstatě jde o osobního asistenta při užívání léků, upozorňujícího např. na frekvenci a dávkování.
O všech možnostech nového věrnostního programu budou pacienti a ostatní klienti lékáren Dr. Max informováni přímo v pobočkách této sítě ať už personálem nebo prostřednictvím tištěných materiálů a na bezplatné infolince.