Pivovary Staropramen na trh uvádí zbrusu novou prémiovou značku Wai Moment. Tento drink patří do kategorie hard seltzers, která se v posledních letech těší velké oblibě zejména ve Spojených státech. Launch nového produktu doprovází televizní kampaň, nechybí ani silná podpora v digitálním prostředí.
Hard seltzers patří v nápojovém průmyslu mezi nejnovější inovace. Jde o alkoholické nápoje vyráběné přirozeným procesem postupného kvašení cukru, ovoce nebo ječného sladu, v kombinaci s perlivou vodou a přírodní ovocnou příchutí. „Touto kategorií oslovujeme zejména mladé dospělé lidi, kteří se nebojí zkoušet nové věci,“ uvádí manažerka značky Katarína Košťáliková k nápojům, které se také v Evropě těší stále větší oblibě konzumentů.
Prémiová novinka Wai Moment je k dostání v atraktivních štíhlých plechovkách s objemem 330 ml. Prostřednictvím tří originálních variant – Tropical Crew Sensation, Crazy Berries Sensation a Minty Lime Time Sensation přináší značka konzumentům pocit nikdy nekončícího léta. Oslovovat je bude prostřednictvím silné marketingové kampaně. „Nebude chybět televizní reklama na stanicích skupiny Prima a komunikace na venkovních plochách, nicméně nejintenzivnější část komunikace je zaměřena na digitál. Právě na sociálních sítích a obecně v online prostředí tráví naše cílová skupina nejvíce času,“ přibližuje Košťáliková kampaň, která cílí zejména na mladé dospělé ve věku 18–24 let. Z toho důvodu bude značka aktivně komunikovat především v online prostoru a s pomocí influencerů. V rámci sociálních sítí využívá značka pro komunikaci globální profily na Instagramu, Facebooku a Youtube.
Součástí kampaně je také silná podpora v místě prodeje prostřednictvím prémiových kartonových stojanů, vystavení ve speciálních úzkých lednicích, barových lednicích či samo-doplňovacích stojanech. Představení novinky budou doprovázet také ochutnávky a rozdávání vzorků, připravena je navíc spotřebitelská promoce. „I přes nejistou společenskou situaci bychom značku chtěli dostat do povědomí veřejnosti i skrze eventy. Věříme, že se v létě situace natolik zlepší, že budeme moci uspořádat například roadshow a sampling pod širým nebem a dát tak lidem příležitost novinku ochutnat“ popisuje další plány Košťáliková.