Před 24 dny nabídl server Zboží.cz široké veřejnosti možnost otestovat jeho novou podobu. Celkem 120 000 reálných uživatelů této možnosti využilo a také díky jim míří Zboží.cz nyní do ostrého provozu. Kromě klasického porovnávání nabídek internetových obchodů přináší Zboží.cz nakupujícím i kompletní informace o produktu či širokou nabídku příslušenství přímo v profilu produktu.
Změnou oproti beta verzi prošla především grafika. „Z reakcí lidí, kteří testovací verzi vyzkoušeli, jsme zjistili, že jim grafika domovské stránky přijde zbytečně nepřehledná. Celkově jsme ji tedy zmenšili a místo kreslených ikon jednotlivých kategorií přidali fotografie. Úvodní stránka je tedy nyní přehlednější a barevnější,“ řekla Blanka Kunčarová, produktová manažerka Zboží.cz. Nově také nakupující přímo ve výpise kategorií, například „Mobilní telefony“, naleznou 3 nejžádanější výrobky z různých cenových rozsahů označené jako „Lidovka“, „Dostupné všem“ a „Pro náročné“.
„Nové Zboží.cz má lidem sloužit nejen jako srovnávač, ale i jako služba, která zrychlí a zjednoduší jejich nákup. Našim cílem je lidem, kteří vědí, pro jaké zboží do obchodu jdou, k němu nabídnout co možná nejrychlejší cestu. Druhé skupině nakupujících (ti, co ještě nejsou rozhodnutí, jaké zboží chtějí) zase nabízíme kompletní přehled informací k danému výrobku, aby měli vybírání co nejjednodušší,“ řekl Milan Šmíd, manažer Zboží.cz.
Vylepšením prošel i výpis produktu. V něm potencionální zákazníci naleznou nové filtrování podle výdejních míst (filtrování podle ceny a dostupnosti zůstává). Výpis produktů nabídne i větší výběr internetových obchodů. V beta verzi jich bylo před rozbalením vidět 5, nyní nově jich je 7. Uživatele mobilních zařízení určitě potěší i přidání responzivní verze webu.