Moravskoslezský kraj chce na své zajímavosti a krásy přilákat více turistů. Proto si u společnosti Sprinx Systems prostřednictvím své krajské společnosti destinačního managementu objednal výrobu nového webu na podporu turismu. Web bude funkční v říjnu tohoto roku a do plného provozu se dostane začátkem roku 2016. Sprinx Systems jej sestaví na bázi systému Kentico.
„S tvorbou podobných portálů máme velké zkušenosti, o čemž svědčí i naše dlouholetá spolupráce s agenturou CzechTourism,“ říká ředitel Sprinx Systems Jiří Čáp. „Díky spolupráci s Kentico Software nabízíme robustní řešení, které umožňuje rychlé zhotovení portálu a zároveň dává kraji možnost využívat i personalizovaného obsahu.“
Sprinx Systems uspěl letos v červenci ve výběrovém řízení Moravskoslezským krajem zřízené a vlastněné společnosti Moravian-Silesian Tourism. „Jsem velmi rád, že můžeme spolupracovat s opravdovými profesionály v oboru s perfektními referencemi,“ říká David Karčmář, ředitel společnosti Moravian-Silesian Tourism. „Na webu se chceme soustředit na zajímavosti, které zvýrazňují specifičnost kraje. Ty bychom chtěli co nejvíce zviditelnit.“
Web bude postaven na multimediálním obsahu s vysokým počtem backgroudových a image fotografií. Chce být stručný, ale věcný, dynamický a zejména se soustředit na příběhy. Právě tímto obsahem chce kraj v potenciálních návštěvnících vyvolat touhu navštívit region. Web bude mít čtyři jazykové mutace – kromě češtiny bude dostupný ještě anglicky, rusky a polsky.