V únoru začala pojišťovna MetLife nabízet úrazové pojištění určené dětem nazvané Kamarád. Ústředním motivem kampaně je pro pojišťovnu již tradiční pejsek Snoopy, tentokrát však se zlomenou nohou.
Startovacím bodem kampaně se stala tisková konference o úrazovosti dětí v Česku, kterou svými osobními zkušenostmi obohatily populární herečka Alice Bendová ( na fotografii) a pediatr MUDr. Petra Krásničanová. Reklamní kampaň budou doprovázet i mnohé další marketingové kroky. „Děti a rodiče budou v dětských koutcích obchodních center potkávat Snoopyho v životní velikosti. Informace a různé dárky spojené s pojištěním Kamarád nezískají rodiny jen od Snoopyho, ale také ve více než šedesáti čekárnách a ordinacích dětských lékařů po celé České republice,“ uvedla Naďa Šeráková, vedoucí komunikace MetLife pojišťovny. K novému pojistnému produktu vnikla také webová stránka www.pojistenikamarad.cz.
Reklamní kampaň bude pokračovat až do léta, kdy rodiče nejvíce ocení, že MetLife nabízí dvojnásobné plnění při úrazech vniklých o prázdninách. Doba, kdy děti mají volno ve škole a opouštějí domovy a dohled rodičů patři dle statistik z hlediska úrazovosti k nejrizikovější.
Partnery pojištění pro děti Kamarád jsou BESIP a sportovní projekt Na kole dětem. „Společně s BESIPem se budeme preventivními kroky snažit o snížení počtu nehod a následných úrazů, protože dopravní úrazy zaujímají kvůli závažnosti následků zcela zvláštní kategorii,“ řekla Naďa Šeráková a dodala: „Projektu Na kole dětem pomůžeme s finančními prostředky, které jsou potřeba k léčbě onkologických dětí.“ Projekt se svojí činností se zaměřuje především na sportovní aktivity a zajištění rekondičních pobytů, které usnadňují dětem a jejich rodičům překonávat traumata způsobená těžkou nemocí.
Za reklamní kampaní k produktu Kamarád stojí reklamní agentura Konektor, která vytvořila i mediální plán tištěných médií. Online media plán sestavila agentura AdExpres