Reklama

Nová soutěž s Airwaves mentol

Žvýkačky Airwaves s pořádnou dávkou mentolu lákají spotřebitele na dvě nové soutěže. V první soutěži budou soutěžící odměněni za natočení krátkého videa, v té druhé si výhru mohou zajistit zakoupením dvou libovolných balíčků Airwaves.

Značka Airwaves společnosti Wrigley pro spotřebitele připravila zábavnou soutěž, kde si fanoušci žvýkaček mohou zkusit natočit reklamu na Airwaves. V soutěži „Máš na to? Roztoč to s Airwaves“ se hraje o 100 000 Kč. Úkolem soutěžících bude koupit libovolný balíček žvýkaček Airwaves a natočit krátké video inspirované Airwaves televizní reklamou. Ve videu mohou lidé ukázat, co všechno s pomocí svěžího dechu s Airwaves dokážou nebo mohou představit situaci, kterou pomůže rozdýchat právě Airwaves. Takto natočené video je pak nutné nahrát na stránky www.airwaves.cz, kde pomocí speciálního editoru bude možné přidat originální hudbu z Airwaves reklamy. Z deseti videí, která nasbírají nejvíce hlasů, bude porotou vybrán vítěz. Do poroty vedle zástupců společnosti Wrigley usedne také zpěvák a herec David Gránský, který vítěze odmění na slavnostním vyhlášení po skončení soutěže. Zúčastnit se soutěže je možné od 1. března do 15. dubna.

airwaves soutez

 

Současně značka žvýkaček Airwaves spouští od 1. března do 31. března spotřebitelskou soutěž o 3 x MacBook Air, 15 x GoPro kamery a 500 vstupenek pro dva do kina. Jediné, co spotřebitel musí udělat je zakoupit dva jakékoli balíčky Airwaves, zaregistrovat se na www.airwaves.cz a zodpovědět jednoduchou soutěžní otázku.

Obě soutěže podpoří rozsáhlá in-store kampaň a online kampaň na sociálních sítích. Ta bude doplněna o virální videa.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!