Hypoteční banka startuje novou reklamní kampaň a přináší tak zcela nový koncept. Že jste o městečku jménem Hybánkov ještě neslyšeli? Není divu. Jedná se o pomyslné městečko, kde spokojeně bydlí jeho obyvatelé právě díky hypotéce od Hypoteční banky. A to již každý čtvrtý!
„Na pozadí Hybánkova lze sledovat příběhy jeho obyvatel. A že jich není málo. Rodina Mladých představuje splnění snu o bydlení mladých lidí, kteří chtějí založit rodinu. Rodina chytrých se zase stěhuje do lepšího, protože se obrátila na skutečného specialistu, jakým Hypoteční banka bezpochyby je,“ říká Václav Moravec, manažer marketingových kampaní Hypoteční banky.
Hypoteční banka se v rámci nové reklamní kampaně soustředí především na posílení image značky. Koncept je dlouhodobý a přináší tak příležitosti ke komunikaci i akčních a produktových nabídek.
Kampaň Hybánkov bude k vidění téměř všude. Od května je již komunikována prostřednictvím sítě bigboardů u dálničních tahů. Začátkem června vstoupí do TV reklamního prostoru stanic skupiny NOVA, a to hned prostřednictvím dvou 20sekundových spotů – právě příběhem rodin Mladých a Chytrých. Na internetu je kampaň komunikována již od dubna. Reklamu je možné vidět na Youtube v podobě videa, dále formou bannerů na portálech jako např. iDnes.cz, a potkáte se s ní i na sociálních sítích. Začátkem léta navíc najdete obyvatele Hybánkova i v prostorách aquaparku Čestlice.
Autorem konceptu je agentura SAATCHI & SAATCHI, on-line část připravila agentura SYMBIO. Po menších kampaních z kraje roku se ve stávající kampani opět představí výtvarný styl, jehož autorem je Jakub Ryvola.