Kamali spouští novou reklamní kampaň. Její ústřední postavou je kočka, která se snaží ulovit nejlepší krátkodobou půjčku na trhu. Nové spoty jsou dalším krokem rebrandingu z Japonské půjčky na Kamali. Hlavní roli v animovaných spotech ztvární kočka, které „nevoní“ nevýhodné nabídky krátkodobých půjček.
„Naším cílem bylo vytvořit spoty, které ukážou, že máme nejlepší produkt na trhu krátkodobých půjček. Snažili jsme se vymyslet jednoduchý děj s jasným sdělením tak, aby byl spot originální, snadno zapamatovatelný a maximálně srozumitelný. Divák musí už po prvních vteřinách vědět, že se jedná o Kamali,“ uvedla k nové reklamní kampani Kateřina Cmerková, vedoucí oddělení brand managementu společnosti Home Credit.
Hotové jsou celkem tři reklamní spoty ve stopáži 20 sekund. V každém příběhu vystupuje kočka v roli zákazníka, která chce ulovit nejlepší krátkodobou půjčku. Do cesty se jí ale stavějí nejrůznější předražené nabídky a lákadla, například v podobě první půjčky zdarma. „V každém spotu jsou zmíněny tři hlavní výhody půjčky od Kamali, konkrétně jde o nízkou cenu, rychlost vyřízení a bezpečnost. Nebojíme se srovnání s konkurencí, protože víme, že jsme na trhu krátkodobých půjček nejlevnější,“ doplňuje Cmerková. Kreativní návrh reklamních spotů dodala agentura Oliver. Televizní diváci se s nimi setkají na stanicích Prima Group.