Na tradici rakousko-uherského pivovarnictví navazuje Robert Doms, nová značka piva, kterou uvedla v červnu na ukrajinský trh společnost Carlsberg Ukraine. Výrobcem je Lvovský pivovar, založený v roce 1715, který patří k nejstarším na Ukrajině. Charakter piva Robert Doms vychází z filozofie tzv. „craft beers“, kategorie piv inspirovaná malou tradiční výrobou, která ve světě získává na popularitě, ale „pivaři“ na Ukrajině tuto novinku dosud příliš neznali.
Mezinárodní brandingová agentura Cocoon Group s hlavním sídlem v Praze byla díky úspěšné spolupráci na jiných značkách Carlsbergu Ukraine (rebranding celého portfolia značek Lvivske a 1715, klíčové vizuály a POS materiály) přizvána k doladění positioningu značky a tvorbě vizuální identity tohoto nového piva včetně tvaru láhve.
Značka je založena na skutečné postavě Roberta Domse, významného haličského podnikatele, filantropa a také vlastníka Lvovského pivovaru a velkého milovníka piva. Nově uváděná řada piv oživuje příběh Roberta Domse, který v rámci svých obchodních cest po různých částech Evropy vyhledával originální piva a ty nejlepší receptury přinášel do Lvova. V jeho duchu, s vášní a využitím svého nejlepšího umu, dnešní sládkové ve Lvovském pivovaru vaří piva Robert Doms a přinášejí milovníkům piva legendární chutě staré dobré Evropy.
Nyní jsou pro milovníky piva k dostání v obchodech dvě značky: Robert Doms Bogemsky a Robert Doms Vidensky, připravuje se Robert Doms Mnichovsky.
Pro vizuální identitu Cocoon Group zvolil bohatý vizuální styl tradičních pivních etiket v odstínech krémové a hnědé a pro odlišení typů piva pak barvy tmavězelenou a hnědočervenou. Významnou součástí identity značky jsou ilustrace, které se objevují jak na krčkové etiketě, tak především na propagačních materiálech. Ilustrace ve stylu upomínajícím na romantické doby přelomu 19. a 20. století, harmonizující její magii a autentičnost, pomáhají budovat příběh značky a ukazují Roberta Domse v místech, která ho inspirovala svým pivem i duchem, tedy v Čechách a ve Vídni.