Společnost Mastercard startuje svou novou kampaň spojenou s širokou řadou lokálních sportovních benefitů, na které mají nárok držitelé všech karet Mastercard, a mezi kterými si vybere každý sportovec nebo fanoušek to své.
Televizní reklamy platebního giganta vznikly ve spolupráci s bratislavskou agenturou Mayer McCann-Erickson a slovenskou produkcí Eallin Nomad Slovakia. Režisérem obou televizních spotů byl Juraj Štepka. Fotografem byl Šymon Kliman
„Těší nás, že v lokální produkci vznikla další velká kampaň Mastercard s mezinárodním přesahem. Kampaň má za cíl upozornit především na to, že s každou kartou Mastercard se pojí benefity a výhody, které jsou skutečně pro všechny držitele našich karet a k dispozici jsou jim na každodenní bázi,“ řekla Pavla Císařová, manažerka marketingu a komunikace společnosti Mastercard pro Českou republiku a Slovensko.
Kreativní koncept kampaně se dá shrnout jedním slovem – Parťáci. Každodenní sportovní aktivity, které jsou spojeny s přáteli nebo rodinou jsou hlavně o společném trávením času než o samotném sportovním výkonu. Kampaň je spojená se sloganem „Sdílet společnou vášeň pro sport. K nezaplacení™.“ Kampaň již odstartovala v České republice i na Slovensku, nejprve prostřednictvím online kanálů a postupně se objeví i v televizních formátech a OOH.