Nová kampaň, kterou pro operátora T-Mobile připravila agentura Saatchi & Saatchi, pokračuje v konceptu hotelu Růženka. Kampaň představující současný nejmodernější typ televizního připojení IPTV poběží v televizi do konce srpna, na ostatních kanálech bude pokračovat i v září.
Programová nabídka společnosti T-Mobile je navíc rozšířena o prémiový fotbalový obsah.
Srpnová kampaň telekomunikačního operátora T-Mobile od agentury Saatchi & Saatchi komunikuje výhody nejmodernějšího typu televizního připojení IPTV, díky kterému mohou diváci pořad opakovaně zastavovat, přetáčet, případně mají možnost až týdenního zpětného zhlédnutí. „Kampaň pokračuje v prostředí hotelu Růženka, tentokrát je však tematika přenesena na digitální televizi s rozšířeným fotbalovým obsahem,“ vysvětluje Ivana Volavá, senior account manager z agentury Saatchi & Saatchi.
T-Mobile navíc představuje prémiovou programovou nabídku, která zahrnuje více než 140 programů. Nově má připravenou také speciální nabídku pro fotbalové fanoušky. Sportovní programy Digi Sport 1 a Digi Sport 2, které jsou nově k dispozici v tarifech M, přinášejí prémiový evropský fotbal v HD kvalitě. Na zákazníky T-Mobilu čeká kvalitní přenos z lig, jako jsou španělská La Liga, anglický FA Cup, německá Bundesliga nebo italská Seria A.
TV spot běží do 31. srpna. Další spoty jsou k vidění na YouTube.com. Do konce září probíha kampaň i na OOH nosičích. Agentura Saatchi & Saatchi se navíc nově stará o kreativu v sociálních médiích společnosti T-Mobile, zejména na Facebooku a Instagramu. Kampaň rozšířila i na tyto komunikační kanály.