Reklama

Nová kampaň pivovaru Litovel

Pivovar Litovel ve spolupráci s PR agenturou ADison připravil kampaň na podporu prodeje s názvem U NÁS dnes platí děda. „Kampaň je primárně zaměřená na podporu prodeje, a to jak v maloobchodě, tak v gastroprovozovnách,“ vysvětluje vedoucí marketingu Pivovaru Litovel Markéta Václavková.

Současně má kampaň akcentovat příslušnost Pivovaru Litovel k regionu střední Moravy a navazuje tak na dlouhodobou komunikaci s hlavním claimem U NÁS. Aktuální soutěž vyzývá, aby lidé posílali vlastní historky, které si povídají u piva. Spolu s historkou zašlou třicet víček od piva nebo kartu s potvrzením vypití čtyř piv v restauraci. Deset výherců získá 10 000 Kč.

litovel_deda_1

„Kromě komunikace v místě prodeje dáme o soutěži vědět v rámci sociálních sítí, médiích a dalších online kanálech,“ vysvětluje Alžběta Pavlínová, ředitelka agentury ADison. Soutěž doprovází image kampaň kombinující vizuály U NÁS Gustav vládne silou a U NÁS plot sousedy spojuje, za jejichž kreativou i vizuální podobou stojí agentura Comtech.

Čtěte také

  1. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  2. Trade Marketing Specialist
    Praha
  3. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  4. Moderátor/ka živého vysílání – studio ve Zlíně | až 35 000 Kč
    Zlín | 29000 - 35000 Kč/měsíc
  5. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!