Reklama

Nová kampaň Partners bojuje s předsudky

V lednu odstartuje společnost Partners kontroverzní kampaň Nekecáme! Staví ji na bulvárním konceptu, sází na nadsázku a vtip. Kampaň má vzbudit zvědavost a zároveň vysvětlit, proč jsou Partners jiní a v čem jsou jedineční. A má i svoji celebritu – Mareše.

„Partners vyléčili slepého muže!“ či „Mareše v Partners nechtějí!“ nebo „Poradce Partners odmítl peníze!“. To je ochutnávka kampaně, kterou Partners od ledna 2016 osloví Čechy. Bulvární titulky na billboardech a na bannerech hlavních zpravodajských portálů, navazující články na fiktivním portálu Nekecame.cz a videa v podobném duchu, to jsou základní kameny celé kampaně.

„Chceme lidem vysvětlit, v čem jsou Partners unikátní. Rozhodli jsme se vymezit vůči negativním předsudkům, které Češi obecně vůči finančnímu poradenství mají, tím, že se prostě nebudeme bát je pojmenovat a postavíme proti nim hodnoty a zásady Partners. To by samo o sobě ovšem byla dost nuda. Takže jsme to schválně přehnali a tyto hodnoty jsme nafoukli do senzačních titulků tak, aby nad tím lidé kroutili hlavou a přemýšleli, jak je to doopravdy,“ přibližuje hlavní myšlenku kampaně Lada Kičmerová, ředitelka marketingu a PR Partners.

Sázka na internet a outdoor
Kampaň vznikla interně v marketingovém týmu Partners na základě diskusí s poradci a manažery Partners, kteří se denně setkávají s předsudky a musejí umět klientům i zájemcům o podnikání dobře vysvětlit odlišnost a principy Partners. Cílí tedy na finanční poradenství jako na službu a vysvětluje lidem, co jim přináší. Poslední velká kampaň s klauny v roce 2013, kdy reklamu pro televizi s Borisem Hybnerem režíroval Petr Čtvrtníček, upozorňovala na penzijní reformu a zaměřovala se na konkrétní segment. Celá byla připravena externě agenturou Kristián. Obě kampaně mají ale společnou nadsázku a humor, nejde o vážnou reklamu na finanční služby.

Kampaň proběhne ve dvou vlnách, zimní má rozpočet 10 milionů korun a sází výhradně na outdoor a on-line. On-line pro Partners naplánovala agentura Visibility digital, billboardy agentura Kristián. Na leden a únor bylo pronajato více než 250 billboardových ploch po celé republice. Na bannery ve stejném duchu lidé narazí na většině zpravodajských serverů například iDnes.cz, aktuálně.cz, novinky.cz, ihned.cz a mnoha dalších.

Proč Nekecáme.cz!
Kromě toho byl vytvořen fiktivní bulvární portál Nekecame.cz, kde jsou skandální titulky vysvětleny konkrétní argumentací, článkem a videem. „Chceme být trochu tajemní, ne hned všude ukázat tyrkysové logo a prvoplánový odkaz na Partners Sázíme na to, že titulek na billboardu zaujme, lidé budou přemýšlet, co je to zase za „kachnu“, a když na něj narazí později znovu on-line, tak si kliknou a dozví se, jak je to doopravdy. Úspěšnost kampaně tak budeme hodnotit primárně podle návštěvnosti microsite a době setrvání na ní,“ vysvětluje Lada Kičmerová.

partners_banner

Happy end s Marešem
Bulvár stojí na celebritách všech kategorií. Partners mají v kampani alespoň jednu. Zato „áčkovou“ – Leoše Mareše. Dohoda klapla ale až v úplné finišové rovince, kdy byla kampaň téměř hotováa hrozilo, že jméno Mareš z titulků kampaně vypadne. „S Marešem to byl boj. V kampani jsem ho moc chtěla, protože jsme chtěli komunikovat, že poradce a manažera Partners nemůže opravdu dělat každý, i taková osobnost jako Leoš Mareš by musel splnit naše kritéria a pravidla. Ale právníci se báli, že by to mohlo být považováno za zneužití známého jména a Mareše zakázali. Kolegyně nakonec Leošovi přímo zavolala a domluvili se. Mareš mohl zůstat!“ líčí Lada Kičmerová dramatické finále.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!