Nová „suchá“ varianta cideru Kingswood, odstartovala obsahovou kampaň cílenou primárně na sociální síť facebook. Ke komunikaci využívá tzv. suchého humoru, který je připravován ve spolupráci se skupinou Underground Comedy.
Ta v Praze a Brně úspěšně buduje tradici lokálních stand-up představení. Kreativu a exekuci kampaně má na starosti společnost TRIAD Advertising.
Cílem kampaně je představit novinku Kingswood Dry a komunikačně ji odlišit od klasického cideru Kingswood. „ Digitální kampaní chceme naší cílové skupině představit Kingswood Dry poněkud netradičním, suchým způsobem. Zatímco klasický Kingswood je spíše osvěžením k posezení v parku nebo v čepované verzi na zahrádce s kamarády, v podvečer raději vyrážejí do kavárny či za zábavou. Přesně k tomu se nový Kingswood Dry hodí. Je sušší a suchý kavárenský humor k němu prostě patří,” řekla Veronika Horáková, senior brand manažerka značky Kingswood.
Kampaň vsází na vtipný obsah, který fanoušci nikde jinde nenajdou. „Základem je třicítka velmi suchých anekdot, které budeme na facebook stránce Kingswoodu postupně odhalovat. Ve všech vtipech hrají hlavní roli pochopitelně jablka. Tím ale nekončíme. Dalším krokem je edice Dry Underground Comedy. V létě si navíc odvážlivci mohou stand-up comedy vyzkoušet na vlastní kůži během festivalů, kde bude mít Kingswood svoji letní zahradu,” popisuje Matouš Fridrich, Creative teamleader ze společnosti TRIAD Advertising, která má kampaň na starosti.