MONETY Money Bank připravila od začátku března komunikační kampaň, která se týká neúčelové půjčky Expres Business nezajištěný, garantující zajímavé úročení 5,9 % ročně, přičemž není třeba ručit nemovitostí.
Produkt je zde pro živnostníky nebo malé firmy, banka hodlá upevnit pozici jedničky ve financování těchto segmentů. Kampaň vyrobila agentura Kaspen/Jung von Matt.
Připraven je reklamní spot, který se objeví na TV i v rádiích
Spoty, jejichž režisérem je Tomáš Řehořek, budou vysílat vybrané televizní stanice – Atmedia, ČT, Prima, Óčko – ale bude na ni možné narazit i v multikinech CineStar. Vizuály budou k vidění po celé ČR na velkoformátových outdoorových plochách nebo v tisku, ale samozřejmě také na internetu. Ruku v ruce s kampaní pak jde projekt „Minuta od MONETA Money Bank“, v němž banka spolupracuje s rockovým rádiem Beat. V průběhu března budou moderátoři rádia oslovovat posluchače, aby vyprávěli příběh o svém podnikání. Ty se pak objeví na webových stránkách rádia Beat, autoři nejatraktivnějších příběhů pak dostanou možnost ukázat se v minutovém spotu MONETA Money Bank.