Reklama

Nová kampaň mBank představuje chytré spoření

Startuje nová marketingová kampaň mBank. Představí zákazníkům inovativní spořící produkt, mSpoření, který je svým mechanismem na českém trhu unikátní.

„Kampaň představuje velmi přímočaře výhody nového spořícího produktu mSpoření, který je na českém trhu unikátní nejen tím jak funguje, ale i tříprocentní úrokovou sazbou, kterou úspory zhodnocuje,” říká Michal Pokluda, vedoucí marketingového oddělení mBank ČR a SR. „Navíc přivede nové zákazníky do nového internetového bankovnictví, protože mSpoření se objednává i spravuje právě jen v novém IB.“

Televizní kampaň poběží celý květen, outdoor (BigBoard, Bilboard, CLV a ambientní média v supermarketech) a on-line kampaň pak ještě o měsíc déle. Kampaň navazuje na věrnostní akci, kdy zákazníci mBank získají za doporučení mKonta 500 Kč a noví zákazníci, kteří si mKonto založí, mohou získat až 1000 Kč.

mBank spoření

Televizní spoty pocházejí z dílny polské agentury Ambasada. Na outdoorové a on-line kampani mBank spolupracovala s agenturou Yashica. Letos v únoru představila mBank nové internetové bankovnictví a současně i své nové logo, firemní design a internetové stránky. Tuto významnou vizuální změnu provázela v únoru a březnu taktéž rozsáhlá reklamní kampaň.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!