Hypoteční banka, jednička na trhu hypoték v České republice, představuje novou reklamní kampaň na Australskou hypotéku. Sdělení kampaně kopíruje obrácený princip Australské hypotéky – čím více si klient půjčí, tím vyšší slevu ze základní úrokové sazby dostane. Cílová skupina se tak mimo jiné setká s obrácenými reklamními sděleními. Kampaň banka spustila na začátku února a potrvá do poloviny března. Poběží jak v televizi, tak v rádiích, tištěných médiích a na internetu.
“Chceme ukázat, že i banka může mít smysl pro humor. Australská hypotéka obrací splátky vzhůru nohama, proto jsme se rozhodli, že otočíme vzhůru nohama také všechna naše reklamní sdělení. Na obrácené bigboardy jsme obdrželi mnoho pozitivních dotazů a reakcí, věříme proto, že jsme se vydali správnou cestou,“ uvádí Jana Wolfová, ředitelka marketingové komunikace Hypoteční banky a dále vysvětluje: „Klienti mají nyní možnost získat slevu až 0,4 % z úrokové sazby, a to díky principu naší australské hypotéky, kdy čím vyšší úvěr je čerpán, tím nižší úrokovou sazbu nabídneme.“
Mediální mix jarní kampaně Hypoteční banky zahrnuje 20ti sekundové televizní a rádiové spoty, falešné přebaly Lidových novin a Reflexu a 43 outdoorových reklamních ploch (bigboardů) obrácených vzhůru nohama. Hypoteční banka dále využila možnosti oslovit klienty v pražské podzemní dopravě, když nechala instalovat 220 reklamních rámečků na trasách metra A a B. Novinkou jsou 90ti sekundové vstupy na rádiu Beat, ve kterých bude Hypoteční banka radit posluchačům, jak na hypotéku. Spuštěna bude také nová hra, která oživí firemní internetové stránky a kreativně zapojí návštěvníky webu do kampaně.
Na kampani se podílelo několik agentur. Autorem obráceného konceptu je agentura RUST Klemperer, mediální mix zajišťuje agentura MINDSHARE. Media Factory obstarává kreativu pro internetovou reklamu a textovou část dodala PR agentura AC&C Public Relations.