Společnost Benzina v říjnu spustila kampaň se sloganem Rozdíl, který poznáte k prémiovému benzínu Verva 100. Grafická podoba kampaně, která akcentuje dynamiku a adrenalin, vychází z dlouhodobého konceptu Benziny Rozjeďte to naplno.
Slogan kampaně a doplňující informace pak odkazují k vynikajícím výsledkům, kterých Verva 100 dosáhla v porovnání s běžným benzínem. S vozem Porsche 911 v barvách Vervy – hlavním grafickým prvkem kampaně se lidé setkají na billboardech a bigboardech po celé republice a na čerpacích stanicích Benzina s prodejem Vervy 100. Kampaň se objeví i v tištěných titulech, ve sponzorských spotech na TV Nova a TV Prima a ve vybraných rádiích stejně jako v akčních videích na sociálních sítích.
„Prémiová paliva si lidé kupují buď proto, aby svému autu dopřáli tu nejlepší péči, nebo aby ideálně využili potenciálu svých vozů a jízdu si maximálně užili. Při plánování kampaně jsme se zaměřili na obě skupiny řidičů. Těm racionálně uvažujícím nabízíme u Vervy 100 fakta – o 6 % vyšší výkon, o 5 % delší životnost motoru a o 50 % čistší ventily oproti běžnému palivu. Milovníky dynamické jízdy a požitkáře kampaň zase usazuje za volant rozjetého Porsche a nechává pracovat jejich fantazii,“ shrnuje myšlenku stojící za kampaní Agnieszka Bobrukiewicz, vedoucí odboru marketingu společnosti Benzina.
Finální model auta pro kampaň vznikl na základě polského závodního vozu týmu Verva, kterým je Porsche 911, model GT3 z roku 2013. 3D model auta se vyráběl v programu Modo901 a vykreslování vizuálu pro bigboardy trvalo skoro 28 hodin. Konečného realistického efektu se dosáhlo přidáním lesku a nasvícením fotografie okolního prostředí.
V televizích a rádiích poběží kampaň do poloviny listopadu, na sociálních sítích a na čerpacích stanicích Benzina se s ní lidé budou setkávat až do konce roku.