Tradiční jarní kampaň zahájil počátkem týdne obchodní portál Aukro.cz. Jejím tématem je opět „Inspirace pro dům a zahradu“ a Aukro v ní podpoří produktovou nabídku v klíčové kategorii Dům a zahrada. Kreativa se objeví v televizi formou sponzorských odkazů, online na bannerech a připravena je i speciální microsite a tematický blog. Kampaň bude trvat do konce března.
„Pro typického českého zákazníka je jarní sezóna ve znamení péče o zahradu a renovace chaty nebo chalupy, což se promítá i do nárůstu zájmu o nejrůznější nářadí a vybavení. Nejinak je tomu také na našem portálu, kde roste počet nákupů zejména v naší stěžejní kategorii Dům a zahrada. Na toto období jsme proto připravili kampaň, která zákazníkům přinese velký výběr sezónního zboží pro dům, byt i zahradu,“ říká Alice Krásná, marketingová manažerka obchodního portálu Aukro.cz a dodává, že kategorie Dům a zahrada patří na portálu Aukro.cz mezi vůbec nejsilnější kategorie a tvoří už více než šestinu obratu.
Cílem kampaně je podle Alice Krásné hlavně zdůraznit benefity, které Aukro nabízí – široký výběr produktů, mobilní nákupy a nižší ceny než v kamenných obchodech.
Kampaň poběží v televizi, především na kanálu TV Nova, formou sponzorský odkazů a dále se objeví na bannerových plochách napříč internetovými portály. V rámci interní podpory představí Aukro microsite, kde bude přinášet zajímavé tipy napříč celou kategorií Dům a Zahrada a spustí i vlastní blog s tématy věnovanými interiérům i exteriérům. Koncept kampaně vychází z globální kreativy společnosti, mediální prostor zajistila agentura Allegro Media.