Společnost Wrigley uvádí na český trh čokoládové bonbóny M&M’s ve dvou nových variantách balení 90 a 150 gramů, které doplní verzi 45 g. Kampaň podpoří zatím největší in-store sampling značky M&M‘s na českém trhu, nestandardní prodejní stojany a cenové promo.
V online prostředí komunikace proběhne na inovovaném webu www.m-ms.cz. Ve speciální podsekci bude navíc pro příznivce M&M’s připravena soutěž o lístky do kina v rámci na míru ušité spolupráce s provozovatelem sítě multikin. Aktivity již tradičně zaštiťují postavičky „hlavních hrdinů“ značky M&M’s Žlutého i Červeného a slogan „Neodoláte jim“.
Čokoláda v křupavé polevě s nezaměnitelným „m“ je nyní k dostání ve třech různých baleních. U této příležitosti budou v místech prodeje instalovány speciálně vytvořené stojany. Komunikaci novinky navíc podpoří cenová kampaň a doposud největší in-store sampling značky M&M’s na českém trhu, vše v průběhu května a června. „Čokoládové bonbóny M&M’s dlouhodobě patří k nejpopulárnějším sladkostem na světě.
„Našim cílem je připomenout tuto unikátní cukrovinku široké veřejnosti a prostřednictvím nového portfolia balení zdůraznit, že jde o produkt, který se hodí opravdu pro mnoho příležitostí,“ upřesňuje Jaroslava Kapitánová, brand manažerka značky M&M‘s.
V online prostředí budou nová balení komunikována na inovovaném webu značky www.m-ms.cz. Kampaň doplní na míru ušitá in-store aktivace – soutěž o lístky do kina – ve spolupráci s multiplexy CineStar. Zapojit se mohou všichni zákazníci, kteří si od 17. 6. do 15. 7. 2015 zakoupí v hypermarketech a supermarketech Tesco produkty M&M’s v hodnotě alespoň 59,90 Kč. Pak stačí registrovat kód z účtenky na www.m-ms.cz a každý den hádat, kolik postaviček Žlutého a Červeného je ukryto na různých vizuálech.
Tvářemi kampaně jsou postavičky „hlavních hrdinů“ značky M&M’s Žlutý a Červený, které figurují v celém komunikačním mixu společně se sloganem „Neodoláte jim“.