Tchibo zpřístupnilo novou českou aplikaci optimalizovanou pro tablety se systémem iOS a Android. Je zdarma ke stažení přes App Store a Google play.
Aplikace je vstupní branou do e-shopu www.tchibo.cz i průvodcem světem Tchibo, který přináší novinky, slevové akce nebo výhody pro věrné zákazníky. Splňuje aktuální požadavky uživatelů na intuitivní ovládání, dobrou čitelnost, propracovanou interakci a možnost sdílet nebo získávat obsah kdykoli a kdekoli. Zároveň efektně propojuje fyzický i virtuální svět Tchibo a přináší příjemnou nákupní zkušenost, kde do sebe vše zapadá: vícekanálový distribuční systém, nadlinková i podlinková media, komunikace přes sociální sítě i zákaznický servis. Společnost Tchibo je mezi prvními maloobchodníky působícími v ČR na cestě k omni-channel retailingu.
„Sledujeme neustálý nárůst poptávky po moderních technologiích a rostoucí penetraci chytrých mobilních zařízení. Podíl smartphonů a tabletů v české populaci se již blíží 60 %. Lidé je aktivně využívají nejen pro zábavu a vyhledávání, ale také pro sledování zajímavých nabídek i on-line nakupování. Chceme být tam, kde jsou naši zákazníci a přinášet jim jedinečné nabídky a inspiraci – kdykoli a kdekoli, třeba cestou v MHD nebo v čekárně u lékaře. Věříme tomu, že se pohodlí, zážitek a dokonalý zákaznický servis stanou nejcennějšími faktory úspěchu v maloobchodu. Chceme také oslovit novou, mobilní cílovou skupinu a postupně ji vtáhnout do světa Tchibo,“ říká Steffen R. Saemann, marketingový ředitel společnosti Tchibo Praha, spol. s r.o.