Značka SKITTLES uvádí novou aktivitu v rámci celoroční kampaně na téma sdílení. Tváří projektu se tentokrát stal SKITTLES kurýr. Sekunduje mu herec a zpěvák Adam Mišík. Aktivitu doprovází na míru vytvořené video, jež vzniklo v duchu sloganu značky „Čekej nečekané“.
Zachycuje první zakázku SKITTLES kurýra určenou pro Adama Mišíka, který je během pauzy na oběd doslova zasypán bonbóny SKITTLES. V průběhu června se bude SKITTLES kurýr objevovat v online prostředí.
„Neustále hledáme způsoby, jak zábavně a nečekaně sdílet bonbóny s ovocnou příchutí SKITTLES s našimi příznivci a zároveň je pobavit. Kurýr reprezentuje ve skutečném světě někoho, kdo usnadňuje sdílení a posílání věcí. V převrácené SKITTLES realitě dostal podobu gorily a jeho styl doručování i objem zásilky je opravdu nečekaný – zasypání tisíci SKITTLES. Jako prvního adresáta jsme vybrali českého zpěváka a herce Adama Mišíka, který skvěle využívá sociální sítě pro sdílení svých zážitků,“ doplňuje Hana Lerchová, brand manažerka značky SKITTLES.
Tisíce bonbónů s ovocnou příchutí SKITTLES, celkem 40 000, mohou jejich příznivci prostřednictvím „přetahované“ vyhrát v rámci soutěží na facebookovém profilu značky www.facebook.com/skittles v průběhu celého června. Celkem se hraje čtyřikrát, vždy o 10 000 bonbónů s ovocnou příchutí SKITTLES. Stačí se připojit k početné základně fanoušků značky SKITTLES, kterých už je globálně přes 24 milionů. Úkolem pro soutěžící je dle instrukcí co nejrychleji reagovat prostřednictvím postu.