Reklama

Nestlé startuje kampaň „Přiznání rodičů“

Potravinářská společnost Nestlé rozšiřuje svou řadu BIO kapsiček pro děti. Stálice jablko a hruška doplní dvě novinky – 100 % Mango a Dýně s banánem a mrkví. S uvedením nových produktů na trh se pojí marketingová kampaň, jejímž cílem je zviditelnění BIO produktů značky a vyzdvižení praktičnosti dětské výživy v kapsičkách.

„Rodičovství rozhodně není procházka růžovým sadem. Chceme ukázat, že chápeme problémy dnešních rodičů a nabízíme jim praktický produkt, který se stane jejich přítelem v časové tísni. I proto jsme se rozhodli kampaň postavit na přiznání rodičů a komunikaci na sociálních sítích propojit hashtagem #BioKPZ,“ vysvětluje Anna Kotarbová, Digital Specialist Nestlé Infant Nutrition.

Kampaň běží do 16. května v Česku i na Slovensku. Hlavními komunikačními kanály budou sociální sítě Facebook a Instagram, kde značka využije především formát krátkých videí popisujících vtipnou formou reálné situace rodičů. Od 9. května spustí značka na Facebooku Nestlé baby soutěž o týdenní zásobu BIO kapsiček.

Čtěte také

  1. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  2. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  3. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
  4. Asistent/ka marketingu
    Mukařov | 32000 - 34000 Kč za měsíc
  5. Hledáme kolegyni (kolegu) na administrativu a personalistiku
    Plzeň - Černice | 200 - 500 Kč za hodinu
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!