Komunikační kampaň zahrnuje několik verzí televizních spotů, digitální, tištěné i outdoor reklamy. Také vznikly čtyři krátké online filmy a nové internetové stránky, jejichž cílem je sdílet osobní příběhy pěstitelů kávy.
Nová kampaň, kterou natáčeli v městečku Jardin v Kolumbii po čtyři dny dva italští režiséři Davide Mardegan a Clemente De Muro, se zaměřuje na konkrétní rozhodnutí společnosti Nespresso vybudovat v místním družstvu zpracovatelské centrum na kávu, ve kterém mohou všichni farmáři zpracovat své výpěstky v nejlepší možné kvalitě.
Ačkoliv tento projekt měl za cíl především uchovat mimořádnou kvalitu kávy z této oblasti, dokázal toho nakonec mnohem víc. Farmáři si dokázali zajistit větší zisky tím, že mohou prodávat kávu vyšší kvality, ale také tím, že jim zpracovatelské centrum šetří čas. Během období sklizně ušetří až 5 hodin denně, které mohou věnovat své rodině, svému okolí a svým osobním zálibám.
Alfonso Gonzalez, generální ředitel pro marketing společnosti Nespresso, uvádí: „Udržitelnost vždy byla v samém srdci toho, co ve společnosti Nespresso děláme, a nový přístup této kampaně jsme chtěli využít k tomu, abychom pomohli konzumentům kávy zjistit, jak se k nim každý den dostává. Všechny příběhy v této kampani ukazují, že naše rozhodnutí vyhledávat a pěstovat kávu té nejlepší kvality může mít významný dopad na ty, kdo ji pěstují. Jsme přesvědčeni, že rozhodnutí, která děláme, nás utvářejí.“