Branding

Nespresso mění tramvajové zastávky na kávovary

Společnost Nespresso nedávno potěšila milovníky kávy představením kávovaru Prodigio, svého prvního kávovaru propojeného s chytrými telefony. V rámci představení této technologické novinky Nespresso instalovalo makety kávovaru na tramvajové zastávky v Praze a v Brně, které navozují atmosféru prostředí Nespresso Boutiques.

Tyto makety také nabízejí cestujícím možnost wifi připojení, prostřednictvím kterého se mohou zúčastnit soutěže o nový inteligentní kávovar.

Andrea Petrová, marketingová manažerka, uvedla: „ Představení kávovaru Prodigio je pro Nespresso velice důležitý moment. Tento inteligentní kávovar je technologickou novinkou a naše společnost se neustále posouvá kupředu, inovace je pro nás základním principem. Proto jsme se rozhodli přinést technologii i do ulic.“

NESPRESSO_maketa

Společnost Nespresso jako jedna z prvních v ČR použila technologii transparentního LCD monitoru při venkovní instalaci. Ta zobrazuje animaci vytvořenou za účelem plnění šálku kávou. Animace je doprovázena a koresponduje s autentickými zvuky kávovaru Nespresso při přípravě kávy, od vložení kapsle po plnění šálku kávou. Nespresso zastávka nabízí i další funkce než jen neskutečně realistický model kávovaru. Umožňuje připojení na wifi, návštěvník má možnost dozvědět se více o kávovaru Prodigio, má možnost vygenerovat si voucher na ochutnávku kávy zdarma nebo se zúčastnit soutěže o jeden ze sedmi kávovarů Prodigio. Soutěž spočívá v zodpovězení několika otázek a bude probíhat v termínu 6. 4. – 28. 4. 2016.

Milovníci kávy a široká veřejnost mohou zastávky navštívit v Brně na proslulém Náměstí svobody v blízkosti Nespresso Boutique a v Praze na nejfrekventovanější zastávce Náměstí republiky v ulici Na Poříčí před obchodním domem Palladium.

Maketu kávovaru pro Nespresso zrealizovala společnost ZenithOptimedia ve spolupráci s agenturami JCDecaux, euroAWK a agenturou BlueTo.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!